Hata ormar!

Linda och jag åkte till vårt ställe idag igen. Det var lite folk vid stranden bredvid. Dem hade hundar som var väldigt ohyfsade. Det var väldigt jobbigt och se på när dem slog hundarna :( bärde upp hundarna i käkarna och gav dem el stötar genom en maskin ! :( Djurplågare! så gör man inte! Man blev väldigt ledsen av att höra hur ont det gjorde på hundarna.. aja.. vissa människor ska inte ha hund asså!

Jag doppade fötterna i vattnet. Var ganska kallt. Precis när jag ska gå upp ser jag en orm, jäklar vilken fart jag fick upp på land igen! ^^ hata ormar! Tur nog var det bara en snok (tror jag) är ingen ormexpert precis :P Den gick upp på land bakom oss så linda och jag slängde på oss kläderna och åkte därifrån! ^^ haha!

Just nu sitter jag i bara handduk. Har precis duschat. Älskling kommer hit ikväll! OM jag längtar! Men är inte så taggad på att gå upp 05.30 imorrn ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

men ofta du är på ställen där dom misshandlar djur ringer man inte typ polisen då eller :O

2010-07-07 @ 23:39:09
Postat av: josefine

Nej, Det är inget ställe där dem misshandlar djur? Jag vet inte om man kan kalla det misshandla.. Det såg inte bra ut de dom gjorde mot hundarna men det var inte så pass mycket så jag skulle ringa polisen för det.

2010-07-08 @ 12:25:15
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0