Hård träning på G

Idag har jag varit i IKEA med mami och papi. Vi kollade efter en anslagstavla. Sen köpte pappa ett par träningsskor till mig! OM jag blev glad! Har gått med skorna inne hela dagen för att se till så dem sitter bra på fötterna. Och det gör dem. Så imorrn blir det hårdträning! Sen var jag förbi min bästaste morfar på vägen hem, han fyllde 74 år igår. Grattis morfar!<33333.

Imorrn ska jag jaga runt efter en grej med mamma. Mer säger jag inte. Jag hoppas jag får tid i veckan men det blir nog svårt. Men man kan alltid hoppas. Sen ska jag kolla runt efter ett ipodfodral eller vad man nu kallar det. Man sätter det runt armen när man springer/går. Så slipper man bära den hela tiden. Sen när skolan börjar så ska jag utnyttja mitt gymkort mer! Sen ska jag faktisktgå hem från skolan flera gånger i veckan! Från sollentuna - väsby. haha! Bra träning. Men nu ska jag kolla på farsan! sen sova så småningom. Jag saknar älskling JÄTTEMYCKET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0