hahahah..!

Nu har jag en väldigt nyfiken och irriterad läsare som undrar vad ungdomarna hjälpte mig med. Eller aa, linda och mig blir det nog.

När linda och jag höll på att packa saker i moppen la hon moppe nycklarna längst ner i moppen. Vilken inte jag visste så jag proppade med grejer, och linda sa inte ett knyst.. :P Så stängde jag locket och då öppnar linda munnen och säger att nycklarna är inlåsta.. haha! mobilen och allt låg där så kunde inte ringa efter hjälp eller ta emot samtal osv.. Så det ända som fanns att göra var att dra hem moppen. Och den är inte lätt! blev anfådd efter alla jobbiga backar sen insåg jag att jag inte skulle orka hela vägen hem.. Så blev lite ledsen över att inga bilar stannade när dem såg hur vi drog moppen upp för alla backar.. Haha, det löste sig iaf! :) Dem tog en kniv och försökte öppna locket, och tillsist lyckades dem efter 10 min! :)

Hoppas den irriterade läsaren (älskling) är nöjd nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0