Grönan igår.

Igår på kvällen åkte jag in till grönan med Johanna, putte, koffe och danne. Jag köpte bara inträde eftersom jag redan har varit där så många gånger i år. Jag satt inte på hela 6 timmar.. Och jag tog mina converse skor också.. mina fötter va helt slut när jag kom hem ^^ Haha det fick bli min träning ist för att springa. ^^ Sen kom det typ 2 killar till som johanna kände. Så mitt jobb blev att passa alla mobiler och värdesaker sen passa en liten tjej ^^ I slutet på kvällen åkte inte danne så mycket. Så fick lite sällskap av honom. Rolig kille de där. HAHA, dog när han och koffe åkte kärlekstunneln! xD Men min kväll bestod mest av putte :) Gick med honom hela tiden inne på grönan. Vi pratade hela tiden om hur mycket danne liknar Henning! ^^ Johanna blev inte så glada på oss då ^^ Sen åkte jag hem med putte. Tvingade honom att åka en bit med mig (a) snäll jag är :D haha och sen puttes kommentar jag la in igår " Nä du och jag gifter oss" hahahah, putte alltså! Fick en kram sen sa vi hejdå. :) Tog märsta tåget hem och somnade ganska snabbt ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0