Det blidde ingen parkbänk för min del!

Nu är jag hemma efter en slitsam kväll.. Nu ska jag kolla på film en stund och dricka mig full på Loka! Hahaha Putte och jag hade riktigt roligt när vi åkte hem! :D Imorrn måste jag upp hyfsat tidigt. Har beställt tid kl 10.00 imorrn. Säger inte vart jag ska eller vad jag ska göra! ;) eftersom en viss Marcus läser denna blogg så kan jag icke berätta de :) han ska märka det själv på lördag när jag ska till honom! Saknar honom sååå! Vill till honom nu nu nu nu!! <33 Bilder från grönan får ni imorrn. Massvis på putte :D

HAHAHAHAHA! Puttes korkade kommentar! xD "När du och jag gifter oss" hahahahah, det blev en massa skratt på perongen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0