chockrosa

Idag väcket skitungen mig kl 10.00! Som planerat säger hon nu ^^ Vi åkte till sollentuna där hon klippte sig. Hon blev ursnygg! Sen Åt vi lunch i stinsen. Jag hittade lite saker som jag kan visa imorrn eller nått. Sen åkte vi hem till mig och bytte om till underkläder ^^ Sen åkte vi till kairo och badade (i underkläder). Vi såg en orm igen! Fan vad Johanna skrek när hon såg ormen! xD Hahah iaf!
Vi åkte hem till henne och packade lite och nu är vi hemma hos mig. Hon ska sova här. Vi ska upp tidigt imorrn och åka iväg på en lång tur.

Och hur fan kan man äta chips med nutella!!!!!! Bläää! Kommer ligga flera meter från johanna ikväll. Hur kan hon! xD hahahah! Aja nu ska vi tjocka oss med chips och läsk! till en bra film! Så jag säger godnatt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0