Älskar min nya mjukisdress! :D

Idag åkte Johanna hem tidigt. Jag sov vidare när hon hade gått. Vaknade vid 12.00 och åt frukost. Sen fick jag 300 av mamma för att köpa min mjukisdress från bikbok! Tog moppen till stinsen och köpte den sista dem hade i XS! haha men det känns som L.. Haha, iaf. När jag kom hem åkte jag ut med Linda. Vi åkte till vårt älskade ställe och doppade fötterna, lyssnade på musik och hade roligt i sanden ^^

Nu håller jag på och laddar över bilder som Linda och jag tog. Sen ska jag kolla på min favvo serie. Sen vet jag inte? Blir väl någon film som jag somnar till. Imorrn åker jag till älsklingen!!! WIIE! Längta längta längta!.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0