7 dagar och 5 nätter!!!

Har varit med älskling HELA VECKAN! hur underbart som helst!!! därför har min uppdatering verkligen sugit.. men nu så!

Måndags 12/7: Då var jag med Linda på dagen, vi badade vid vårt ställe. KL 17.00 kom älskling till mig. Vi kollade på film och myste.

Tisdags: 13/7: Då vaknade älskling och jag kl 08.00. Var så himla varmt, gick verkligen inte att sova mer. Efter en stund kom pappa ner och frågade om vi ville hänga med ut och åka med vår båt. Och det ville vi. Så kl 09.00 var vi på väg till svinninge, där min familj har vår båt. Vi åkte till en jättemysig och populär ö. Den låg strax utanför möja. Det tog ca 1.5 timme att åka båt dit. Hur skönt som helst var det där! När vi var framme åt vi pastasallad, melon, frukt och massa annat gott! Sen badade vi ifrån båten :D Fast älskling dök från en klippa! Jag badade tills jag såg en MEGA fisk i vattnet, den var lika stor som en bebis haj! den var grå och jätteläskig! Så ist gick älskling och jag upp på berget och solade. Snacka om att vi blev brända. Mitt ansikte brände som fan, älskling brände ryggen jättemycket.. Sen var det meningen att älskling skulle åka hem till norrtälje igen fast han sov en natt till! Vi kom väl hem från skärgården vid 20.00 ungefär! nästan 12 timmar ute på sjönn. Då åt vi en supergod middag som mamma lagade. Sen bäddade vi med 2 sängar nere i källaren, gick inte att sova i mitt rum, det var övervarmt! I källaren var det svalt och skönt. Jag och älskling duschade en snabbis sen myste vi lite och somnade nån timme senare.

Onsdags 14/7: 5 MÅNADER FÖR ÄLSKLING OCH MIG! Vi vaknade kl 11.00. Vi var helt svala runt kroppen, ist för svettiga som man brukar va när det är så här varmt på nätterna. Urskönt! När vi hade vaknat till tog vi moppen och åt. Sen jobbade jag en snabbis. Direkt hem och packa och åka hem till älsklingen för att sova där. Vi gick ner till stan/hamnen och satt oss vid en bänk i en jättemysig park. Där var vi i ungefär en halvtimme innan vi gick till affären för att handla glass. Då träffade Marcus en väldigt bra kompis till sig. Sandra heter hon, supersnäll och söt tjej. Sen kollade vi på film, ingen aning när vi somnade :P

Torsdags 15/7: Då Vaknade vi vid 10.00 ungefär. Tog en buss från älskling vi 12.00. Han skulle iväg till kompisar och bada, jag skulle följt med om jag inte hade jobb senare på eftermiddagen. Så kom hem, åkte till jobbet direkt sen åkte jag till stinsen med Linda. Vi skulle kolla efter ett par shorts och godis. När vi gick förbi ett cafe kom en kille fram som jobbade där och sa
- Tjejen! du är allt för söt, jag måste få bjuda dig på en fika.
 
hahah! det var roligt de ^^ Senare mot kvällen åkte vi till vårt ställe och badade. Linda och jag höll å och byta om när vi ser en kille stå och storglo mot oss! Vi kollar åt hans håll och han ler som fan och går vidare lite sagta. Han fortsätter kolla hela tiden! hahahahha! Sen fortsatte vi att byta om när han hade gått. Men han kommer tillbaka och stannar för att glo mer! jävla pervo! Han sa nått på thailändska? ingen aning vad han sa. Hahah, vi vinkade åt honom att han skulle gå men han bara vinkade till baka och stog stilla! xD hahahha! omg asså..

Fredags 16/7: Jag jobbade på morgonen, matade katter och så. Sen var jag med Linda en stund innan jag skulle till jobbet igen. Efter jobbet åkte jag direkt till älsklingen och sov över där. Vi kollade på friidrott lite, sen var det meningen att vi skulle sova eftersom vi skulle upp 07.30 nästa dag! för att åka till tävlingen. När jag la mig ner tände älsklingen sin sänglampa och la ett täcke för så det blev ett sånt där mysigt ljus. Sen bad han mig att lägga mig på mage och slappna av. Då gör han världens mysigaste massage på mig! Han tog babyolja och masserade min rygg!! När han var klar med den fortsatte han att göra massage på händerna och därefter bena! världens bästa pojkvän! Man sov hur gott som helst efter de!

Lördags 17/7: Då vaknade vi av hans alarm. Vi fixade oss sen satt vi oss i bilen för att åka till Gävle där tävlingen var. Tog 1.5 timme ca. Älsklingen somnade i bilen så jag smygtog ett par kort på gullungen! Tävlingen gick superbra för både älskling och hans syster enligt mig. Älskling kom 3a på 400mh (400 meter häck). Det var första gången han sprang det, superbra enligt mig! Och hans syster kom 3a på 100m. Så hon kom till final och den vann hon! duktig flicka! Jag brände mig rejält i ansiktet igen.. Satt ju i solen i hela 7 timmar ungefär. Men det var superkul att kolla på alla som tävlade. Efter tävlingen så åkte vi till östhammar där Marcus morfar bor. Där åt vi middag och efterrätt! Sen åkte vi hem till norrtälje där älskling packade så åkte vi till mig där älskling skulle sova över. Vi sov i källaren igen. Jag frös lite, det var superskönt att frysa mitt i sommaren! På natten pratade jag i sömnen.. pinsamt..!

Idag, söndag 18/7: Vi vaknade 13.00. Hahah, längsta vi har sovit. Vi åt grillat till lunch, mums! Sen myste vi lite. Dagen gick fort, helt plötsligt blev kl 18.00. Mamma skjuttsade oss till kista där vi åt. Sen åkte jag med älsklingen till stan där jag var tvungen att lämna honom! Guuuuud vad jag fick hålla igen tårarna den här gången! Har liksom varit med älskling en HEL VECKA nu! Känns så konstigt att inte ha honom vid sin sida då. Man är så van att ha honom vid sig :( Jag älskar min pojkvän så jävlans mycket! om han inte skulle jobba imorrn så skulle jag ha följt med honom hem och sovit där!

Imorrn ska jag iaf åka med mamma och köpa träningsskor. Jag springer och går väldigt ofta, då behövs det ett par bekväma skor. Nu ska jag iaf kolla på göta kanal 3, sen på farsan! Och mysa utan älskling tyvärr! :( Bilder från veckan kommer i nästa inlägg, det här blev lite långt.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0