Vilken jul! Vilken julmat! Vilka julklappar!!!

Åh herregud säger jag bara.. Vilken bra jul! Förutom att jag inte har så mycket julkänsla ^^. All mat var så himla god! Istället för att jag ska skriva allt jag har fått i julklapp så lägger jag ut bilder på det :) Mycket roligare också. Eftersom att jag inte har lagt ihop alla klappar och tagit en bild så blir det en del bilder ^^ Men det får ni leva med! :)
Nu är jag iaf hemma. Och jag bara njuter av synen av min SYSTEMKAMERA! :D:D:D:D!!!! Kunde inte ha fått någon bättre kamera än den jag fick! Så jäkla häftigt att man kan vrida skärmen åt alla håll och kanter! Systemkameran får ett eget inlägg t.o.m. Haha, jag är som ett litet barn ^^

Nåja nu får ni bilder på alla mina julklappar! :)


Julklänningen jag har på mig varje år :)

2 olika parfym lådor :)

Bodykräm! luktar så himla fräsht!

Ett par sockor som är som tofflor :) Väldigt sköna och varma!

Strumpor och benvärmare :)

En söt rosa handske som man använder i duschen. T.ex när man ska tvåla in kroppen. Hur len som helst!

Vantar och halsduk! :)

Ett fint armband med tre olika pärlor man kan sätta på armbandet :)

Trosor :)

Ännu mer trosor! :)

presentkort på kicks, 200 kr. Fick det av min bror faktiskt! :)

En liten stövel med godis i :) Det låg pengar där också men dem flyttade jag på för att inte råka tappa dem.

Smink :) Mascara och nån annan greja :D

Massa smink och deo :)

Och tillsist 3000 kr!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0