Tralalalalala nyår är fixat och klart! :D

Världens segaste morgon var det för mig imorse. Ställde mobilen på 06:50 för att jag skulle hinna äta frukost i lugn och ro men jag var för trött så jag låg kvar i sängen och halvsov i 25 min till ^^ Sen gick jag upp och fixade mig. Tråkdag i skolan, matten var så himla seg, orkade verkligen inte räkna.. Blev typ 2 tal på en timme ^^ Duktigt (Y).
Om jag räknar rätt nu så har jag fått 4 pussar idag xD Väldigt intressant! :D

Kom precis hem från lilla Amadeus iaf. Så gullig mamma som gav mig en present! Tyvärr så orkade jag inte hålla mig vaken innan jobbet så jag somnade.. Så nu kommer det bli svårt att sova ikväll.. jaja!

Nu är nyår fixat och klart också! :D Tror det kommer bli toppenkul med allt folk! :D Jag sover även över där också :) Kuligt värre! :D

Nu ska jag faktiskt fixa ordning lite gott! Sen kolla på film! Sen försöka sova! Så jag orkar upp imorrn! Och pallar med redovisningen! Och partajet med min fullis efter skolan! :D



  Saknar.. Saknar.. Saknar.. Saknar.. Saknar.. Saknar.. Saknar.. Saknar.. Saknar.. Saknar.. Saknar DIIIIIIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0