Svar på kommentar.

Har du varit med i något storbråk eller blivit förföljd? eller nått liknande?:P

Hmm, storbråk tror jag inte jag har varit med om, inte där jag måste slåss eller något sånt ^^. Men förföljd har jag blivit 4 gånger och jag har klarat mig alla gånger ;) Den värsta gången var när Linda och jag var på väg hem från torget i väsby. Då var det två killar i 20 års åldern som satt vid ett dagis och höll på med något. Linda och jag bestämde oss för att ta skogsvägen hem (genväg för oss). När killarna fick syn på oss började dem peka på oss och gå emot oss. Vi förstod ingenting. Var det några vi kände eller vad? Men vi förstod ganska snabbt att det inte var det. Vi gick lite snabbare och höll koll på dem. Dem förföljde oss så vi började springa, vi hade en bit kvar från vårt hem. Dem började också springa. Och vanligtvis är jag inte supersnabb men när man blir förföljd av två killar så sprang man ju allt vad man hade. Linda och jag delade på oss och bestämde att vi skulle synas hemma hos henne. Så klart tar jag en osmart väg så jag får båda efter mig. Men dem fick inte tag på mig. Och tillslut var jag hemma hos Linda. Vi stängde hennes grind och väntade innanför den. Killarna kom och sa till oss "lugn flickor, vi vill er inget illa" Sen gick dem igen usch.

Sen blev Linda och jag jagade av två kineser på moped xD Helt otroligt, ingen av dem fick tag på oss fast dem åkte på moppen. Skills Linda och jag har ;)

Sen ett par gånger till. Konstigt nog är det alltid Linda och jag som har blivit förfölja inte med någon annan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0