Skolan, stan och sedan väsby centrum!

Vilken dag asså..! Skolan gick bra idag. Min redovisning gick hur bra som helst. Jag blir alltid så nervös när jag ska redovisa, hatar det! Men jag kunde prata lugnt, blandade inte ihop saker och kom ihåg allt jag skulle säga. Brabra! Efter skolan skulle Johanna fixa sina naglar. 560:- asdyrt men blev hur fint som helst :) Jag skulle också egentligen men avstog för att spara pengarna till julklappar.
Efter det åkte Olli, Johanna och jag till stan för att äta och kolla julklappar. Jag hittade äntligen en julklapp till älskling! Och mamma! Så nu är jag helt klar med alla julklappar, skööönt! Sen köpte jag även en kappa till mig själv ^^ Är lite osäker om jag ska ha kvar den eller lämna tillbaka den, vi får se hur jag gör :)
När vi var klara i stan skulle jag ta tåget hem med Olli. Det var 1 timme försenat! Och proppat med folk, inge kul alls.. Men när tåget stannade i uppl väsby bestämde Olli och jag att vi skulle ta bussen till väsby centrum. Så det gjorde vi. Hittade grejer där också. Det var meningen att Olli skulle träffa sin blivande tjej där men hon dök aldrig upp (YES). Haha tycker inte om henne så det gjorde inget för mig :D
Tillslut gav vi oss hemåt. Olli skulle träffa den där tjejen iaf men vid stationen ist. Så stannade kvar med Olli ett tag sen gick jag hem.
Har precis duschat och nu ska jag fixa te! Sen kolla på massa serier!

Imorrn börjar jag 09:00 och slutar 12:00. Sen jullov!! Imorrn ska jag hinna slå in älsklings julklapp och även de andra också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0