Plugg plugg plugg.

Idag sov jag ut riktigt länge. Sen kollade jag lite på film och sen kl 2 tills nu har jag råpluggat. Har inte kommit så värst långt eftersom jag har en film på medans jag pluggar ^^ Men är snart klar med ett arbete iaf :) Sen ska jag påbörja ett nytt och sen får det räcka för idag! Jobbar imorgon från 07:00 - 15:00 längtar inte.

Nu är det iaf skönt att skvallerbloggen om väsby är borta. Haha inte så lyckad blogg. Men nu har nån jäkel startat en ny skvallerblogg om väsby.. Folk har inget liv. Inget står om mig än så länge och det hoppas jag att jag slipper se också. Men inge kul för de andra människorna från väsby som personen har skrivit om. Nåja, nu ska jag fortsätta plugga! Lite senare kommer jag lägga in en rolig text jag hittade i tidningen idag. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0