Nu blir det glass och bonde program! :)

det gick bra att passa lillen idag. Han var så trött så han somnade i min famn 5 min efter att hans mamma gick. Mamma hämtade mig eftersom jag inte har någon lust att gå ända från bollstanäs.. Och då ser jag att det ligger en Ben & jerrys glass bak i bilen! :D Så den ska jag mumsa på nu till bonde programet! :) Imorgon är jag LEDIG. Och att få en ledig dag när man praktiserar är GULD värt! Så imorgon ska jag sova bort hela dagen! Nej där ljög jag.. Mamma slutar tidigt så vid 2 tiden imorrn kommer mamma hem och hämtar mig så åker vi iväg en sväng till stinsen! :) Handla lite mat och sånt :) OCH SEN! Ska jag gå till det där dumma stället som inte hade öppet förut!Men 16 november kommer inte att ske imorrn.. tyvärr! Lite krångel.. men på jullovet kommer det att ske! Det lovar jag!!!!!!

Men nu ska jag hämta min glass! Ikväll har jag laddat med två färska filmer också! Inte så nya.. Nämligen shrek 1 och tsatsiki :D Haha, men kände för att kolla på lite gamla filmer. Myspys utan pojkvän :( Det går ju inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0