Mysigt värre..

Idag sov jag riktigt länge! Mamma kom och hämtade mig vid 2. Vi åkte till stinsen och handlade. Och innan det åkte jag till stället. Och jag kan knappt tro det.. Jag får fortsätta leta.. Aja, hade jag vetat det här hade jag bytt ställe direkt. Har siktat in mig på det här länge nu! Och så måste jag byta ställe. Och hur lätt är det egentligen!? Kommer ju ta år att hitta något bra.. Aja där sprack det.. IGEN.

Nåja det ordnar väl sig. Mamma lagade mysig mat och så har jag kollat på idol. Imorrn börjar jag jobba 08:00 så ställer mobilen på 05:30. Tar ett tåg 06:43. Mysigt att gå upp så tidigt på en lördag.. Men slutar 15:00 så det får väl gå.. Efter jobbet hoppar jag av vid sollentuna så hämtar mamma mig där. Vi ska byta en klänning i stinsen sen ska vi leta efter en speciell sak till mig :) Vet inte vad det heter men om jag hittar det så visar jag det i bloggen så klart ^^

Mysigt att Jocke står med öppen toadörr och kissar just nu.. Haha fast lite roligt att han sjunger, fast det låter urdåligt! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0