Min systemkamera, Nikon D5000!!!

Åhhh! Det finns ingen gräns på hur glad jag är just nu! Min älskade kamera! Tycker det är häftigt att man kan vrida skärmen hur som helst, ni kan se det på bilderna här nedanför! :D Att man kan stänga skärmen så man inte smuttsar ner den också. Sen fick jag även en väska till den! + minneskort! + en extra lins! + objektet som ska sitta på kameran! (Bilden längst ner). Men ville inte ta bort plastet men tror alla ser och förstår vad det är :) Är så himla glad. Haha, boken om kameran är typ som en bibel! Haha, men jag SKA lära mig allt. Så småningom iaf (a). Imorrn ska pappa och jag ta upp allt och sätta igång kameran, och sen är det bara att prova sig fram lite :D Ska såklart läsa boken först så jag inte gör något knasigt med den ^^ Har jag skrivit att jag är glad!? :D:D  


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0