Min sammanfattning av 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massor! :D
 
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nope :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Ne, det tror jag inte.

5.Vilka länder besökte du?
Finland, om det räknas ^^

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Nej jag vet inte :P

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
14 februari <3.

 

 

8. Vad var din största framgång 2010? 
 Vet inte :P

9. Största misstaget?
Det vill jag inte skriva här.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit massa gånger och lite skadad ^^

11. Bästa köpet?
SÄNGEN!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag ^^

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ja, massor :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Love the way you lie - Eminem ft. Rihanna, och sen massa andra!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
En del saker :)

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte :P

18. Hur tillbringar du julen?
Antingen hos mina kusiner i Danmark eller hos farmor, farfar, mormor och morfar :)

19. Blev du kär i år? 
Jaaaaa!

20. Favoritprogram på TV?
Kollar aldrig på tv, men Ung och bortskämd är rätt så bra faktiskt :)

21. Bästa boken du läste i år?
Denise Rudberg - tillsammans!  

22. Största musikaliska upptäckten?
Jaadu.

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
  
Ett nytt rum, och det fick jag :D

24. Något du önskade dig men inte fick?
Önskade mig inget annat än ett nytt rum :)

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
Min släkt kom och firade mig sen var jag med älskling nån dag efter bara :)

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
helt vardaglig typ ^^

28. Vad fick dig att må bra?
Marcus Marcus Marcus!!

29. Vilken kändis var du mest sugen på? 

Haha, har inte varit sugen på någon kändis? haha..

30. Vem saknade du?
 Har saknat fler men Marcus är den jag har saknat mest. Direkt när han har åkt saknar jag honom.


31. De bästa nya människorna du träffade?
Marcus! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0