Min dag igår.

Eftersom blogg.se dampade igår så kunde jag icke blogga. Men ska försöka minnas lite från igår ^^.

Jag tog tåget in till jobbet med Censie och Olli. Jobbet gick bra tills jag fick ett typ av anfall igen. Var tvungen att sätta mig ner och ha huvudet nere mot golvet. Skakade som jag vet inte vad.. Och jag kallsvettades i minst 10 min. Min handledare bad mig att vila en stund. När jag kände mig bättre återgick jag till jobbet men 10 min efter kom det ett nytt anfall.. Samma sak igen. Och den här gången vilade jag i hela 30 min. Sen kände jag mig mycket bättre och då gick jag tillbaka och började jobba igen. Men vad händer då? Jo, ett nytt jäkla anfall.. Så hela dagen på jobbet har jag vinglat omkring som en dåre.. Men jag ville absolut inte gå hem. Så jag höll ut i några timmar tills jag skulle sluta.

Sen var det snöstorm ute. åkte hem och somnade dirr på sängen. vaknade av mig själv, sen ringde älsklingen. Efter samtalet somnade jag direkt. Vaknade 20 min senare och då bestämde jag mig för att gå och lägga mig. Snacka om trött chey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0