Måndag 27 december!

Idag var jag som sagt hos tandläkaren. Och jag totalt dog när hon höll på i min munn! Det ändå hon skulle göra var att ta bort lite tandsten. Jag blev helt chockad när hon rekomenderade bedövning! Hon kletade på med bedövning och halva kom ju på min tunga så kunde inte prata ens.. Och det smakade pyton! Och när hon höll på i min munn sprutade det massa vatten i facet på mig (tur att jag inte hade smink på mig). Det kom t.o.m tårar från mig! Så ont gjorde det!

Mamma visste hur ont det där skulle göra så när jag var klar hade hon köpt body lotion från the body shop till mig! (Bild i slutet). Dagen innan luktade vi på en flaska med lukten av satsumas. Och den luktade så jäkla gott! Så när jag satt i bilen på väg hem igår, ångrade jag mig att jag inte köpte den. Och så köper mamma den till mig! Blev så himla glad!

Haha jaja! Mamma skjutsade Emelie och mig till kista. Där gick vi runt på mellandagsrean. Galet mycket folk! Sen åt vi lunch och fikade där senare på dagen.
Det har varit en toppendag förutom tandläkaren!

Åhh! Ni ska bara veta hur gott det luktar! Vissa kanske redan vet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0