Kom precis hem från stinsen.

Började skolan 09:00 idag. Tog tåget med Jossan. Vi fikade uppe i matsalen. Lärarna sjöng och en tjej i ettan också. Vi hade typ som knytkalas. Alla får ta med sig något så får man ta av alla. Har man inget med sig så blir man utan! :)

Sen körde vi typ ritleken... hahaha..... Mitt lag vann men det blev lite bråk här och där, inte oväntat direkt haha ^^. Sen fick dem som stod på gymnasiemässan en biobiljett så det var trevligt. Jag fick också en så klart. Sen fick vi en tvål av vår vaktmästare xD Haha, så snällt.

Jag åkte hem och köpte lunch till mig på vägen hem. Men orkade några tuggor sen slängde jag resten, bra där (y). Sen somnade jag och vaknade av att Olli ringde mig. Efter det somnade jag om igen.. Och vaknade nån timme senare. Middag har jag inte ätit än men jag är inte sugen på något och det blir inte bättre för att man trycker i sig massa saker man inte ens är sugen på. Matlusten är heeelt borta konstigt nog.

Kom precis hem, har varit i stinsen med mamma. Vi köpte julklappar och fick med oss en hel del hem.
Nu ska jag faktiskt kolla på någon film och läsa lite bloggar. Hoppas jag är på bättre humör imorrn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0