Jag vill tillbaka..

Jag kollade precis klart på robinson. Seegt med alla reklamer.. Jag vill jobba! Ser på alla bilder jag har tagit från praktiken. Bara bilder nere i omklädningsrummet och hissen då men iaf! Man saknar allt. Patienterna, personalen, det roliga jobbet, ALLT! Blä på det här.. Men ska dit i januari igen! Wiiie, längtar! :)
Nu ska jag försöka komma ihåg alla undersökning och saker jag har fått gjort:

2 operationer.
tagit bort och satt dit ny katet på en kille.
blodtryck.
puls.
satration (stavning?) haha!
temp.
använt lift.
stomi.
lindat ben.
gastroskopi undersökning. (när dem går ner med en kamera rakt ner i halsen medan patienten är vaken)
TACE.
ERCP.
Tagit bort styngd.
Lagt om ett nyopererat sår som var helt öppet. Otroligt att jag klarade av det utan att svimma.

Ojojoj, det där är bara hälften av vad jag har fått gjort. Vilken jävla upplevelse! Ett minne för livet. Jag har ABSOLUT valt rätt linje!






Hejdå underbara bricka..
Hejdå underbara omklädningsrum..
Hejdå uppsatt hår..
Hejdå underbara sjukhuskläder..
Hejdå Huddinge sjukhus..

Haha nej men ärligt, jag vill inte sluta jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0