Ibland hatar jag verkligen min brorsa..

Jag sitter fortfarande i min morgonrock. Älskling är framme om 30 min ungefär så jag kanta det lugnt. Trodde det här skulle bli en lugn helg. Efter allt slit med plugg och praktik, men inte det.. Brorsan sätter igång med fest som han verkligen inte får ha. Aja det är han som kommer få lida för det här när mamma och pappa får reda på det här. Jag vill inte ringa och störa dem idag. Och jag är ingen som skvallrar men Jeppe har fest varje gång det är föräldrarfritt. Sen blir han sur på mig när jag säger åt honom. Har mitt rum precis vid köket så hör ju allt dem säger och radion kommer snart gå sönder så högt dem har..

Mamma ringde under dagen idag och så sa hon att pappa har köpt en present till mig i sandhamn! :O Jag ska få den när dem kommer hem och OM jag längtar! När mamma sa att det är något jag själv har sagt att jag vill ha så blir man extra nyfiken. Haha. Aja, ska börja klä på mig nu. Skriver jag inte mer idag så skriver jag mer imorrn. Ligger ganska långt efter i listan så ska försöka hinna med det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0