Hoppsan.. Glömt att blogga ser jag ^^

Haha har helt glömt bort att blogga idag ^^ Men jaa. Var med min barndomskompis idag. Vi gick till väsby centrum och kollade runt lite. Hittade nada där! Väsby centrum suger verkligen! Vi hann inte vara så länge. Så hon gick hem till sig och jag till mig efter det. Har kollat på ensam mamma söker hele dagen typ ^^ Helt gäääälen i det programet nu ^^ Har fortfarande 5 avsnitt att kolla på så det är lugnt ^^

På kvällen åkte jag med pappa och jeppe till infra city och hyrde film. Och fy satan vad det luktar kattpiss i hela väsby! Har hört från andra bloggare att det luktar i solna och även eskilstuna också!! Herregud vad kan ha hänt..

Men nu är klockan väldigt mycket och jag ska upp 04.30! Så jag måste sova.. Men jag är inte trött! Så får se om jag får för mig att dygna.. Ska ändå upp om 4.5 ungefär så varför sova.. aja vi ser hur jag gör.

BTW: BESÖKSREKORD IDAG IGEN :D Glad jag blir! :D Nu är ribban hög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0