HAR ÖVER 40 NYA BESÖKARE!

Herregud! Statistiken bara stiger och stiger! 40 stycken fler besökare har jag nu! :O Helt sjukt ju! :D

Kvällen har varit lugn och skön :) Har fixat med design nästan hela kvällen. Tar lite tid att hitta någon bra bild, text, och sen ska man få det att passa ihop också ^^ Det suger jag på, men jag kan iaf grunderna ^^.

Jag är ganska sprallig av mig just nu :D Tror jag blev det efter älsklingens sms (a). Sen har jag pratat med folket om nyår (igen). Haha men jag är sjukt taggad! :D

Min vecka är ganska fullproppad faktiskt! :O

Imorgon (tisdag) ska jag åka iväg med mamma och jeppe och kolla på en del saker. Blir nog borta hela dagen.
På onsdag ska jag träffa min mann OLLI! :D
På torsdag är jag helt ledig (än så länge) ^^
På fredag (nyår). FULLPROPPAD DAG! Måste upp tidigt, duscha, packa väska eftersom jag ska sova över där också, handla, möta upp allt folk! och sedan åka till partajet ;)

Haha märks det att jag är ganska hyper eller!?! ^^

Jaja, nu ska jag lyssna på musik en stund till sen kolla på film!

BARA SÅ ALLA VET SÅ SKULLE JAG HÄLSA TILL ALLA ER FRÅN CENSIE!! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0