Har ingen lust att blogga ikväll.

Men gör det iaf. Idag skulle jag egentligen vara med Johanna men det sprack (igen). Så jag var med Olli ist! Vi åkte till stinsen och jag övade mig med att gå i mina skor. Och jag kunde gå i dem riktit bra! Gick lite segt bara men det funkade. Efter 2 timmar i stinsen så var mina fötter riktigt trötta. Så jag satte på mig mina andra skor innan vi åkte ifrån stinsen. Men Olli och jag kände inte för att åka hem så vi tog tåget till stan och käkade middag där! Det har varit en jävligt rolig dag igen med Olli! Hon shoppade upp alla kläder i affärerna och jag köpte bara två spännen med rosetter på ^^ Haha! Men nu är jag hemma, har varit det ett tag. Har fixat mina ögonbryn och så har mamma och jag sprayat mina nya skor tills imorrn! Så nu kan jag gå i vatten och snö utan att dem förstörs!

Imorgon ska jag sova ut riktigt länge! Så jag orkar med hela kvällen sen! Halv 5 ska jag möta en mupp så går vi iväg och fixar lite saker inför kvällen sen tar vi ett tåg mot södertälje vid halv 6! Det kommer bli en toppendag imorrn känner jag på mig.

Men nu är jag supertrött och väldigt seg. Har typ mensvärk fast utan mens, hahah! Men min lingon vecka ska ju komma på tisdag eller onsdag så kanske inte så konstigt att man börjar känna av den lite. Men men det får man ju leva med som tjej!

Nu ska jag lägga mig under täcket och bara mysa till en bra film! Jag har en del bilder på kameran men jag orkar faktiskt inte lägga upp dem eller ens ladda över dem på datorn.. Jag har som sagt inte blogglust, är väl för trött antar jag. Men det kommer massa bilder efter nyår! Jag ska bränna sönder systemkameran med bilder!

Men nu blir det film! Bilder får ni efter nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0