Har haft en superbra dag med Olli! :)

Vi har varit i stan. Vi käkade lunch där sen kollade vi i massa affärer. Vi var säkert där i över 5 timmar. När vi var inne på carlings så såg vi Tim-joel, paris och elinor från ung och bortskämd! Haha, Olli fattade ingenting när jag förklarade, men jag visste hehe.
Jag letade efter min grej i hundra år och hittade den till slut!
Efter att vi hade kollat klart i stan så åkte vi vidare mot kista. Där var vi i kanske 2 timmar. Vi åt middag där och så kollade vi på lite grejer :)
Jag skulle bara spontant gå in i en affär och se om dem hade fått in min grej och jag dog.. Dem hade min grej där! Samma grej, samma storlek! Och varför säger jag grej för!?!? SKOR heter det ju! Men jag hade ju redan köpt ett par.. Men jag kunde inte låta bli. Lämnade tillbaka mina andra skor jag köpte innan och köpte dem andra ist! Blev överlycklig när jag såg dem stå där! Skorna kostade visserligen 300:- mer men det struntade jag i!

Har haft superbra dag! :) Olli och jag hade massa att prata om höhö. Nu är jag helt slut. Men inte ett dugg ont i fötterna konstigt nog ^^. Jag håller på att gå in mina skor just nu. Måste vänja mig vid dem ^^
Tror många av er kommer bli chockade över vilka skor jag köpte. Dem är inte alls min stil men jag blev helt kär i dem! Ska ha dem till nyår och även när snön börja töa bort! Inlägget blev lite långt så ni får bilder på vad jag köpte i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0