GOD JUL! :D

Nu ska jag försöka hinna skriva lite. Klockan är ganska mycket och jag vill hinna kolla klart på bondeprogramet. Idag var jag i centrum med mamma. Vi lämnde tillbaka min kappa. Sen åkte vi till märsta och handlade dem sista julklapparna. Fick även med mig två plagg hem. Bilder på dem får ni i slutet! Sen har vi storhandlat. Lite konstigt eftersom vi inte ska fira jul hemma ^^ Men vi åt en jättegod julmiddag här hemma ikväll.

Jag har precis börjat förbereda älsklingens julklapp. Fast jag vet inte om man kan kalla det julklapp. Här är det mer tanken som räknas ^^ Men det krävs ganska mycket för att den grejen ska bli bra! Så lika bra att börja i tid!
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva faktiskt. Kommer inte att vara hemma på hela dagen/kvällen imorrn. Kommer nog hem väldigt sent imorrn. Men kanske hinner slänga iväg ett inlägg innan jag åker. Nu får ni bilder från mina köp idag och även på mitt rum!

Jag ser nu att jag inte kan ladda upp bilden på mitt sängbord pappa monterade upp idag! Dum jag är så lägger jag älsklingens julklapp på sängen och märker inte det förrän jag laddat upp bilden. Tur att jag såg det innan inlägget kom upp på bloggen! Lovar att ni får se det nån annan dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0