Förlåt för sämst uppdatering.

Men jag har bra anledningar till det. I torsdags så hände det en del saker på kvällen. Allt var på väg att spåra ur. Det blev tårar hela natten för min del. Har aldrig gråtit så mycket i hla mitt liv. Jag ville skada mig själv riktigt rejält. Att slå på en vägg skulle inte hjälpa det skulle behövas något mycket mer.
Och igår skulle jag jobba egentligen men jag klarade inte av det. Jag hade inte sovit på hela natten. Jag satt fortfarande kl 07:00 och grät. Jag var så himla nervös att jag skakade i hela kroppen.
Vad allt detta handlar om kanske några redan kan lista ut, för mer tänker jag inte säga.

Igår var jag med älskling. Vi åt god mat som mamma lagade och sen kopplade pappa in dvd:n så älskling och jag kunde kolla på film. Vi kollade på två filmer. Den ena var knäpp enligt mig och den andra var rolig, men kommer inte ihåg vad filmerna heter ^^ Sen låg vi bara i sängen och pratade och hade det mysigt. Vi somnade inte allt för sent heller tror jag.

Idag så vaknade jag av älsklingens armar som kramade om mig. OM jag njöt då!! Känna hans kroppsvärme, hans armar runt om mig, höra han andas. Åh vad härlig känsla det är!
Vid 2 tiden åkte älskling och jag mot kista, vi mötte Olli i sollentuna som jag skulle vara med. Lämnade av älskling vid matsakerna där hans mamma och syster satt så fortsatte jag och Olli. Vi åt först lite. Sen gick vi runt och kollade lite. Försökte hitta julklapp till mamma men fann inte det jag sökte! Men jag fick med mig underkläder och en mysig tröja. Kan visa det jag köpte imorgon.

Inne på en affär så ser jag en tröja som ser så himla mysig ut. Men då står det två ganska breda tjejer som redan kollar på dem så jag kunde inte komma fram på något sätt. Jag väntade bredvid och hoppades att dem inte skulle ta de sista 3 tröjorna som fanns kvar. Men tjejerna gick aldrig! Och jag började bli galen.. Tillsist gick en av tjejerna och då tog jag spörten och snodde den sista tröjan som fanns kvar. Så klart är den tröjan i storlek L.. Den var alldeless för stor. Och medan jag provar den så står en av tjejerna och glor som tusan. Inga snälla miner hon gav oss heller. Hon glodde som om jag inte fick ta den där tröjan. Blev nästan sur på henne haha. Tror Olli blev lite trött på att jag reagerade på allt som var rosa. T.o.m om klädesplagget var fult så gick jag fram och var helt paff haha..
På tåget hem ringer Ollis "kompis" och jag hör på Olli hur mycket hon inte vill träffa henne. Men Olli är för snäll så självklart säger hon ja. Man såg hur Ollis ögon var helt tårögda hela dagen och hon var väldigt seg också ^^ Stackars henne :)

Nåja. Nu ska jag strax göra i ordning lite te. Har väldigt ont i huvudet. Antar att det är pågrund av allt som har hänt. Det i torsdags och igår osv.


Här är mitt älskade te från danmark som jag dricker hela tiden! Finns inge godare te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0