Duschen nu, sen leka med kameran! :D

Har fått med mig en del grejer från stinsen. Testade min nya systemkamera också men jag suger verkligen xD Jag måste lära mig lite mer om den innan jag kan få till riktigt bra bilder ^^ Men ska ta kort med nya kameran på mina grejer jag köpte idag så får ni se hur dålig jag är.. haha!

Men jag ska bara springa ner och duscha en snabbis. Ska till tandläkaren imorrn också! Hatar verkligen tandläkaren! Jag skulle skölja med något grejs för att det inte skulle göra lika ont men har jag gjort det? nej.. Det är så starkt så det svider i minst en timme! Kunde inte sova sist.. Så nej.. Vill inte! Men måste..

Aja duschen som sagt! Sen bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0