Den här dagen kommer bli en bra dag :)

Jag vaknade av mig själv idag, mamma och pappa hade redan åkt till sandhamn då. Har precis ätit lite frukost/lunch och snart ska jag städa lite. Sen måste jag ringa till jobbet och fråga om jag ska passa lilla ungen imorrn eller inte. Hoppas på att få ledigt eftersom jag ändå ska jobba där på måndag.
Jaa.. Snart ska jag byta på min säng också. Rent ska det vara! :) Sen duscha och städa rummet lite. Mycket på schemat idag. Och det bästa är att älskling kommer idag och sover över! Hela helgen för oss själva! Jeppe räknar jag inte med eftersom han bara sitter i sitt rum och gömmer sig hela dagarna ^^

Men nu måste jag sätta fart! Arbetet väntar på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0