Besöksrekord igen! :D

Haha ni ger er inte märker jag ;) Min söndag har verkligen varit toppenbra! Var hos farmor och bakade idag. Fick en jättegod lunch med efterrätt och fika på det ^^ Sen var det dags för bakning. Åt upp halva degen (a) Nä, där överdrev jag men jag åt väldigt mycket deg iaf haha.. Hennes hemmagjorda pepparkaksdeg är så himla god!
Sen skjutsade farfar hem Jeppe och mig.

När jag kom hem så hann jag bara komma innanför dörren så sa mamma att vi skulle åka till kista och kolla lite julklappar till alla. Jag kom hem för en timme sen ungefär, gick i kista 4 timmar, har väldigt ont i fötterna nu ^^ Jag fick iaf med mig ett par saker hem :) Visar sen.

Igår hittade jag en skvallerblogg om väsby. Jäklar var jag inte vill hamna där! Den där personen som håller i bloggen skriver ut allt han/hon får tag på! ALLT! Och man vet ju inte ens vem den där personen är som har bloggen.. Flera av mina kompisar är med där. Personen skriver ut namn, efternamn, ålder och det han/hon har fått höra. Spelar ingen roll hur privat det är..
Här är ett exempel: ... har legat med fler än 40 killar (ingen direkt newsflash) 
Ett till exempel: .... Ingen tycker om dig och ingen kommer någonsin göra. Alla snackar skit om din rygg och du är för dum för att inse det.

Det ända jag har tagit bort är namnen. Liksom, varför göra en sån blogg.. Jag är glad så länge inte jag står med där. Ska kolla igenom hela bloggen för att vara på säkra sidan. 
Det jag fick med mig hem idag från kista får ni i ett eget inlägg strax efter det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0