Besöksrekord idag IGEN! :D

Herregud vad är det som händer? :D Fler och fler besökare faller in och statistiken är hög :D roligt roligt! Nåja, har pluggat hela dagen kan man säga. Och jag blev klar med omvårdnadshistorian! Den tog en jäkla tid och skriva! Men nu är den klar och strax är jag klar med idrottsuppgiften också. Sen har jag bara praktikuppgifterna kvar. Känns faktiskt skönt att praktiken är slut snart. Få komma tillbaka till skolan och få sina vanliga tider och rutiner. Men kommer självklart sakna mina patienter och personalen som har tagit hand om mig så bra. Speciellt en kille som verkligen tog hand om mig när jag fick blodtrycksfall. Han bar mig till personalrummet, tog b-glucos, blodprov och andra prover på mig sen lämnade han mig aldrig själv ^^ Ska säga till honom hur mycket jag uppskattade det! :)

Nåja har duschat och precis druckit upp mitt te. Inte trött än så får väl kolla på någon film. Det ska bli så himla skönt att vara hemma själv hela helgen! Mamma och pappa åker till sandhamn och stannar där över natten, kommer hem ganska sent på söndagen vid 6 tiden tror jag. Och Jeppe ska jag försöka locka ut ur huset ^^ Haha, snäll jag är (a) Nej men, skönt att vara hemma själv iaf!


Hittade en bild från sommaren. Anledningen att jag ligger konstigt är för att stenen lutade väldigt mycket. Ganska oskön att sola på ^^ Linda och jag var iaf på vårt ställe på den bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0