Asså jag vill öppna mina paket nu!!!!! (a)

Yey jag hann slänga iväg ett inlägg innan. Pappa kom in och väckte mig för nån timme sen. Klockan 14:00 ska vi vara hos moma! Äta julbord, efterrätt, fika och kolla på kalle anka! Och så klart öppna julklappar! :D Sen mer mot kvällen vid 6-7 tiden åker vi direkt från moma till mormor och så blir vi kvar där ett bra tag. Ännu mer julklappar :D
Jag är ganska hungrig på frukost ^^ Men får inte äta något har jag bestämt! Kommer inte orka alla mat jag ska få idag. Och idag tänker jag äta mig riktigt FEET! Det är bara jul en gång om året så det gäller att passa på ;)

Tror inte jag hinner lägga in en bild på vad jag ska ha på mig idag men det får ni se imorrn annars :)

Åhhh! Mamma slår in alla paketen i köket just nu. När jag gick upp så ser jag ett stort paket som det står "till josefine" på. Och det är exakt samma storlek som på en systemkamera, det är lika tungt också.. Men jag tror att det är något annat. Har inte förväntat mig att få en systemkamera men jag skulle bli VÄLDIGT glad om jag fick en (a) Men det återstår att se :D ska öppna det paketet först av alla!
Det är alltid jag som har äran att dela ut alla julklappar! :) Det tycker jag är kuligt!
Men nu rusar tiden iväg och jag sitter bara i pyjamas än så länge. Så måste rappa på lite.

Önskar alla mina fina läsare en GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0