10 månader <3

Eftersom jag bloggar så förstår ni säkert att jag är hemma. Nåja, inge mer om det. 10 månader med Marcus idag. Som rubriken lyder.

Har inte gjort så mycket idag. Kunde hänt en massa men jag avstog för att kunna träffa Marcus som ändå inte blev av. Nej, nu ska jag inte tråka ut er med sånt där. Jag ska strax kolla på en ny film som jag har på datorn. Och till det blir det te och en banan! Har pluggat en del ikväll också men långt från klar med allt. Men lite stolt är jag för att jag ens orkade öppna boken. Min plugglust har försvunnit helt och hållet. Är ledig imorrn så får se om jag åker till Gävle eller om jag stannar hemma och pluggar.

Juste. Jag hittade 3 bilder på mig från google och sen skulle ja trycka bort en sida som störde mig men då är jag så klantig och trycker ner sidan där mina bilder fanns! Och jag kommer inte ihåg vad jag sökte på. Sökte bara på något sen kom 3 bilder upp mig. Åhh jobbigt!!
Hehe men jag hittade Malin Sundvall och Frida Johansson på en bild tsm på google också ^^ Gamla klasskompisar från grundskolan ^^ Hehe, det var lite roligt :)

Kommentarer
Postat av: malin sundvall

hahaha va? vad var det för bild på mig!?!? :o :D

2010-12-14 @ 22:10:24
URL: http://malinsundvall.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haha ja, jag sökte på runbyskolan så kom frida och du upp på en bild sen kommer man till fridas blogg om man klickar på bilden ^^ haha :D

2010-12-14 @ 22:31:05
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0