Trött

Nu ska jag stänga av datorn :) är supertrött efter allt skrivande ^^ men ska kolla på film först :)
Imorrn ska jag åka moppe! såklart :D sen vet jag inge mer :) tar dagen som den kommer :)

Juste. Idag visade jag mamma en text Marcus har skrivit till mig på engelska <3 när hon läste det blev hon röd i ögonen sen kom det en tårar från henne! :O hon blev verkligen rörd av texten :O sen skratt grät hon ^^ gulliga mamma :D hennes kommentar till det blev han är verkligen världens bästa kille, håll fast vid honom nu! Som om jag inte vet att han är världens bästa kille! :O klart jag tänker hålla fast vid honom! jag älskar Marcus! <33
Mamma är verkligen fast för Marcus ^^ och det är jag med! :D

Oj, nu stänger jag av datorn och sätter på nån bra film :D det ända jobbiga är att jag saknar älsklingen så mycket! :( <33
Därför får han stå för bilden ikväll <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0