tråk väder

Idag hade jag tänk att hinna åka lite moppe, men inte det.. När jag vaknade snöade det! jag som trodde våren var på väg.
Idag har jag varit i märsta med mamma och mormor. Mamma tänkte köpa en grej som jag har tänkt ge henne i present när hon fyller år! men i sista sekund fick jag henne att ändra sig! tur de :D

Usch, jag vet inte vad man ska kalla det riktigt..? nära på? hm.. aja iallfall så blev jag påkörd (nästan) kom precis ut ur affären och gick med en kasse i handen. gick på trottoaren när en bil kom. det var en gubbe som körde, han höll på med mobilen! han såg verkligen inte vart han körde.. helt plötsligt kör han upp på trottoaren och kör ganska fort. det var staket överallt och jag hade verkligen ingen chans att springa. vad var mina alternativ? det vet jag inte, men det jag gjorde var att skrika och kasta det jag hade i händerna men det hjälpte inte, var han hörselskadad? så i sista sekund lägger jag mig på marken och hoppas på att han ska stanna och det gör han i sista sekund.. men mina fötter, ben, knän var under bilen..
Snacka om att jag skakade.. var typ i chock eller vad man ska säga?
När han såg att halva jag var under bilen springer han ut och hjälper mig genast. han ber så mycket om ursäkt sen ger han mig 2000:- :o och så hoppas han att jag kan förlåta honom för misstaget. jag gjorde inte illa mig så det var ingen större skada.
Säger bara, ibland är det bra att vara liten!

Jaja just nu lyssnar jag på musik och tar det bara lugnt. funderar på att gå ut till bron. bara att det är så mörkt ute, man ser nada och ja.. läskiga typer går ute (a)


KLÄPPEN!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0