smset jag fick av Älskling!<333

Vet du vad jag har som ingen annan har? inte? låt mig berätta då. den saken är värdefull, den här saken är faktiskt värd mer än vad världen har råd med. såna är väldigt väldigt svår att hitta, finns säkert dem som har letat hela livet efter en sån sak, men lyckas aldrig finna den. Men det har ja lyckats med och jag är bara 17 år gammal. det är sjukt svårt att tro, jag har ju inte riktigt smält in det själv. Vet inte om jag någonsin kommer att kunna göra det. men den saken är egentligen ingen sak, denna sak är ju egentligen en människa, det är den underbaraste människan i världen, den finaste, snällaste, vackraste, men egentligen räcker inte dem orden för att beskriva denna människa, människan är så underbar att denna människa är obeskrivlig. Men det är på tiden att jag berättar vem denna människa är, den människan är dig Josefine Nielsen! Du är den obeskrivliga människan som man älskar otroligt mycket! Den jag vill vara med! Puss på dig! längtar efter dig! Älskar dig! <3333

Jag är själv helt mållös fortfarande. Jag fick smset när jag var i kairo med Emelie. när jag hade läst klart var jag tvungen att gå ifrån och gråta.. kan verka konstigt men jag blev så rörd! jag är så KÄR så det finns inte!
Först när jag började läsa smset så trodde jag att det var ett kedjebrev men jag insåg att jag hade fel! <3
Har världen bästa pojkvän! <3 som jag älskar mest i världen! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0