SKOLA SKOLA SKOLA!

Fett taggad på skola imorrn! :O få träffa alla underbara människor i klassen igen :D
Idag skulle jag ha jobbat som sagt men direkt när jag kom till jobbet sa dem att magsjukan hade blivit värre! så jag fick gå hem. Lite synd faktiskt eftersom att det var sista dagen! fast dem sa att jag skulle komma tllbaka i sommar och hälsa på :)
Så åkte hem men var för pigg för att sova så gjorde i ordning frukost sen la jag mig och kollade på film!
Pappa har jobbat på som fan idag i hallen :O han har satt upp nya väggar och allt! :O
under dan åkte mamma och jag ut en liten sväng! vi åkte till stinsen och lämnade tillbaka ett par byxor sen handlade vi mat :)
Direkt hem, sen ta tåget med Johanna och hennes pojkvän Kim till häggvik :) där åt vi på donken ^^ sen gjorde vi inte så mycket mer :) det var jobbigt att se dem pussas :( man blev avis! MARCUS KOM HEM NU!!!!

Just nu sitter jag i sängen med datorn på magen och lyssnar på musik! har precis duschat och fixat till mig lite :)
Men nu har jag inget mer att skriva! :P
Ska kolla på film och ta ett äpple! Nu får ni lite frächa bilder också!

Så här såg man ut idag :)



Älskling! på våran 2 månaders dag! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0