Saknar Marcus!<3

som är i Tyskland just nu.. :( vet inte hur länge, han snackade nått om 10 dagar! FÖR länge!

Idag var jag ledig från jobbet. Sov ut riktigt länge! :) sen smsade jag Emelie :) så åkte vi iväg med mopparna i spöregn! inget kan stoppa mig! :D Vi åkte till Märsta! tog 30 min att åka dit med mopparna + att det regnade + att det var iskallt! snacka om att jag inte hade några fingrar kvar när vi var framme xD vi gick runt och kollade efter en present till Mamma :) lite stress nu eftersom det är massa mer att göra :P
Hittade iaf en jacka :) en rosa (a) den är i tyg och så är den kort som man kan använda över ett linne när det är lite småkyligt :)
Sen drog vi hem och åkte skilda vägar :)

Emelie och jag har massa planer nu! (a) hon måste bara få hit Pontus! och jag måste få hit Marcus, sen blir det tortyr! :D för Marcus snarare ;)
Mer säger jag inte ;)

Nu ska jag strax kolla på Andra avenyn som jag brukar :) på datorn :) är typ bara 2 avsnitt kvar! sen slutar dem med hela serien! :(
Imorrn är jag också ledig :) sen jobbar jag fredag och söndag :P
Ska va med Lindis imorrn efter middagen ingefär :) på dan vet jag inte :) kanske drar iväg med emelie igen ^^ om det inte regnar!

Tyvärr har jag inte laddat upp bilderna på Marcus än.. så därför får ni stå ut en liten stund till! :)
Nåja :)
Ah juste! på måndag är Marcus lilla sak klar! :D hoppas den blev bra! den ska han få när vi har 3 månader :D

ÄLSKAR MIN MARCUS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0