påski påsk :)

Vad har man gjort idag? jo :) jag har varit på påskmiddag hos min farmor :) åt jättegod mat! :) fick ett påskägg också med massa godis och en 500 i ^^ man tackar :D
Pappa har tagit ut min moppe idag också! :D så har åkt inprincip hela dagen (a) direkt när jag kom hem från farmor åkte jag ^^ sen hem och äta middag, sen ut och åka igen :D fast då hämtade jag upp johanna också :)
Usch vi tog moppen till coop för att fixa lite saker, sen när jag precis håller på att låsa moppen så ser vi en till moppe komma och ställa sig en bit bort. Första tanken var "där är solman.." både johanna och jag blev rädda! haha småflickorna nr 1 :P

Och nu är jag hemma :) kom hem för nån halvtimme sen :) usch, det går ganska segt att skriva på datorn och sms för den delen också :p mina fingrar är stelfrusna från när jag åkte moppe :P det var så kallt på kvällen! :O

Men men. Jag har ju lovat 3 personer att skriva om Marcus och mig :) så får väl se till att svara på era frågor nu :)

Ni behöver inte läsa det :P det kommer nog ta upp halva bloggen ^^  jag ska inte skriva varenda detalj om oss xD men lite iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0