ont i magen av alla tankar..?

idag har jag hunnit med mycket faktiskt! :O
Har varit och jobbat, fick sluta vid 12 tiden.. onödigt att jag ens gick dit, kunde lika gärna ha sovit kvar hos älsklingen!
Jaja :) sen när jag kom hem stack jag ut med moppen :) åkte iväg med Emelie :) haha! jag blev ganska galen av att åka i hennes sega fart! hennes moppe går bara i 30! och min går ju nästan dubbelt så snabbt (a) hade sån jäkla lust att gasa på! men men :D jag klarade av att hålla hennes sega fart xD
Vi åkte till stinsen för att jag skulle lämna in älsklingens present :) fast nu får jag väl kalla det "en försenad 2 månaders present" eftersom det inte kommer bli klart förns om 2 veckor! :( och vi har 2 månader nu på onsdag så! :O Haha, ni skulle ha sett marcus miin när jag tog fram presenten för att se om den passade honom! :D så himla gullig!<3
Aja :) lite senare kom Diana och Lisa hit :) vi håller på för fullt inför mammas födelsedag! :D sen blev jag påhoppen av Pärla! ätit en god sallad till middag :) sett på New moon som jeppe hyrde till mig, har redan sett den men den är så bra! kan se den tusen gånger om! :) och så har jag tänk.. en HEL del..
Jag tänker och tänker men kommer inte fram till något, dom flesta tankarna blir negativa, och jag blir rädd..
Tänker fortfarande på samma saker och nu har jag ont i magen! är orolig.. så nu börjar kroppen reagera..

Men men. Är inte trött, och ska upp kl 7 imorrn... inte bra.. så jag kommer nog va uppe ett braaa tag till.. godnatt till er andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0