Onsdag <3

är de imorrn, då är det 2 månader för Marcus och mig :D<3 är ledig imorrn också!

Just nu har jag väldigt ont i kroppen.. praktiken tar seriöst död på mig! Det anlände en säng idag till slottet. den var för stor så dem fick plocka isär den. jag är så hjälpsam så jag hjälper till att bära upp gaveln och nån grej till! sen helt plötsligt i trappan tappar dom halva sängen och jag går bakom och fick den rakt på mig och flög ner för trappen..! det var bara 10 trappsteg.. men ändå! kunde gått illa!
Inte nog med det!
På slottet finns det nästan bara dementa patienter. helt plötsligt ringer larmet att en patient är nära trappan, och dem får verkligen inte gå i trappan! personalen var upptagen så jag springer med världens fart upp för hela trappan och ser att en patient som knappt kan gå är på väg ner i trappan! jag sprang allt jag kunde men hann inte så jag försöker ta emot patienten som ramlar ner för trappan men halkar och får patienten över mig.. vi glider ner för hela trappan och jag slår i huvudet i dörrkanten, och jag har samtidigt en 90 kg patient över mig. jag ligger helt död när personalen kommer. jag kunde knappt gå, dom la mig på soffan och hämtade genast en sjuksköterska. allt såg bra ut, blödde bara en del i skallen, annars inget allvarligt..
Kunde gått riktigt illa det med. Stackars patienten grät :( <3 känns bra att hon inte skadade sig mer <3
Om jag inte får MVG på min praktik kommer jag seriöst döda hela åldedomshemmet!! :O

Kom iaf precis hem, har varit på IKEA med mami <3 vi köpte 63 champagne glas :P till mammas fest!
Och jag som trodde den skulle vara i juli! :O men den ska redan vara i juni!!! :O stress att köpa mammas presenter! :O Måste in till stan på NK och köpa en sak till mamma som hon ville ha! 

Saker som måste göras innan 19 juni!
- bygga bänkar och bord!
- skicka inbjudningskort!
- köpa presenten till mamma!
- hitta kläder!
- beställa mat!
- köpa partytällt!
- fixa tallrikar och bestick!
Det här är inte ens hälften av vad vi har kvar att göra! :O och det är typ bara 2 månader kvar! :O shitt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0