om några timmar så..

Just nu lyssnar jag på musik :D har det mys i sängen, fast älskling skulle ju vart här ;o
Men imorrn! :D då åker jag till älsklingen och sover där <3
Pratar med massa roligt folk :D hela helgen är full smockad med saker att göra! :O  

Idag sov jag riktigt lääänge, 12.00 ungefär (a) sen låg jag bara i sängen och kollade på film till 15.00 ungefär xD sen kom mamma hem från jobbet och då åkte jag iväg med henne och kollade på grejen till Marcus :D så nu har jag 2 saker (a) han är värd mycket mer!!!!!! finns inte nått att köpa till honom, han är värd mer än vad världen kan ge! <3
Typiskt att det finns en hake med den ena grejen -.- brorsan kunde inte hjälpa till heller den pinnen! så måste avslöja lite av grejen.. men men :) han kanske inte ens gillar det (A)
Jag funderar på en sak.. varför vill mitt ex från Gävle komma och träffa mig imorrn? han smsade mig när jag var med mamma vid hemköp och frågade om jag ville träffa honom och hans kompis nicholas. hmm.. kommer inte på nån anledning varför han skulle vilja träffa mig igen? aja :P 
Ska fortsätta prata med allt folk :) och pilla med grejen älsklingen ska få imorrn:D  
Här kommer lite bilder på älsklingen från igår :D

Först äter han lite av glassen ^^


Sen håller han på med glassen och jag får inget se! :O


Här är resultatet :D NAAW!<33

Sen på tåget bytte vi mössa :D min passar han, hans var för stor för mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0