Moppedag :D

Har åkt moppen heeela lååånga daaagen! :D först till kairo, sen till norrsjönn, sen till infra city där jag köpte lite godsaker :)
Det ända dåliga var att jag glömde mina tabletter hemma :(
finns inte mycket mer att skriva ^^
Har precis duschat :) och nu ska jag gå ut i köket och skära mango! :D
Fast ska be mamma skära för har så jäkla ont i biceps och triceps ^^ tränade nog lite för hårt (a) :D
Mjaha :) nu kommer lite bilder :)

Ibland får man vara lite onyttig :D


Ska jag våga klättra? :O


Äsch, nu kör vi :D


Undra om den håller för mig? :(


Den höll! :D än så länge..


Näe.. nu brakar den snart! bästa att gå ner!


Vem tar emot mig om jag ramlar? ^^ det blir nog isen! xD

snipp snapp snut så var sagan slut! :) haha!




Kommentarer
Postat av: Marcus

När du har ont i din biceps.. så betyder det att du har träningsvärk gumman :) Och det är inte dåligt, det är bra :)

2010-04-05 @ 01:27:08
Postat av: josefine

okej då, träningsvärk :D nja, det dåliga är att det gör ont ^^

2010-04-05 @ 19:36:58
URL: http://jjosefineen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Aha, men du lär dig at älska den känslan :D

2010-04-07 @ 01:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0