Moppe!

Idag vaknade jag runt 10 tiden, ovanligt tidigt för att vara mig ^^ sen blev de lite ändrade planer. mamma jobbade ute i trädgården och pappa fortsatte jobba i hallen så det blev inget äventyr med familjen idag ^^
Men hemma kunde jag inte sitta! :)
Jag drog ut med emelie :) vi körde runt lite i väsby sen åkte vi till stinsen och fönstershoppade som vi kallar det :D man köper inget utan bara kollar :) har alldeles för mycket kläder så får försöka låta bli att köpa (a)

Sen åkte vi till norrviken på kvällen :) och satt vid sjönn och sällskapade oss med ankorna :D och sist men inte minst åkte vi till rotebro :) där ringe jag Marcus! :D herregud så skönt att höra hans röst igen! vi kunde inte prata så länge, det kostar så himla mycket att ringa, inte för mig utan för honom så.. Han kommer hem nästa söndag!
:( och en vecka efter det så har vi 3 månader! :D då ska Marcus få en grej av mig :D tyvärr var jag tvungen att avslöja halva grejen! eftersom jag ville va säker på att det passade honom. :P

Aja. Nu är jag ensam hemma, hela familjen är på fest, fast alla är på olika :P skönt att vara ensam hemma ibland, men skulle inte sitta fel att älsklingen var här och höll mig sällskap! :(
men men ^^
Jag ska jobba imorrn så.. måste stänga av datorn nu och sova! börjar 08.00 imorrn till 17.00 sen är praktiken över!
Ska ladda upp bilderna på marcus och det nu :) men dem får ni imorrn som jag har sagt i minst en vecka nu xD godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0