Min helg!

för att jag inte har bloggat på 2 dagar, men min helg har varit ganska stressig men rolig! :)
Igår vaknade jag av att pappa jobbade precis utanför mitt rum! sen smsade johanna. så vid 4 tiden åkte jag och hämtade henne från jobbet sen åkte vi hem till mig och fixade oss. sen tåg vi tåget till stan för att äta ute :) vad var det med alla ungdomar egentligen? när vi gick hemifrån mig till stationen så var det en bil med massa ungdomar i, dom stannade och glodde på oss? sen körde dom i 20 och stannade precis vid mig? men vi hade inte tid att kolla vad dom ville, vi stressade till tåget som kom precis, så johanna och fick springa allt vi hade! sen glodde det killar 24/7 och så stötte dom till oss på tåget? när vi va inne i stan och började gå mot donken, sitter det en grupp killar vid bordet bredvid och håller på? efter ett tag kommer det ett helt fotbollslag. Efter en stund skriker dom "eyy brudar, kom hit och sätt er, vi gör plats åt er" HAHAHAH! då stack vi direkt! xD sen fortsatte kvällen ungefär så.. vi var inte speciellt fixade, vi såg ut som vanligt? haha, killar är bra konstiga ibland! xD
På kvällen gick johanna och jag och köpte godis och läsk :D sen sov hon över hos mig :) vi hade filmkväll, men det blev inte så mycket filmkväll, för johanna snackade i telefon med sin nya pojkvän :P och jag pratade med Marcus :) sen somna johanna! :( så fick va vaken själv! :( typiskt småflickor att somna så tidigt ;D

Hmm, innan vi kom hem från stan föresten så tog vi tåget till jakobsberg för att träffa christian? johannas kompis eller nått, ingen jag kände. vi står nere i tunneln och väntar på att dom skulle möta oss och helt plötsligt kommer en kille fram och säger:
- vilket håll ska vi åt tjejer? höger eller vänster.
- ingenstans, säger vi då.
- då säger han, jodå vilkt håll?
 sen går vi iväg ^^ han va lite läskig ^^
Sen blev det massa krongel! dom kom aldrig, jo Niklas kom men han skulle möta upp sin tjej, så johanna och jag får stå och frysa ihjäl helt själva, vi har aldrig varit i Jakobsberg heller! så vi hittar inget!
Helt plötsligt ringer Christian och säger massa skit, att vi ska komma till Bro? och möta dem där, men vi ville fan inte ta en jävla nattbuss! vi vill väl fan inte bli våldtagna heller! :S då säger han att vi ska sova över.. osv... stressigt och knäpp grej!
Aja det var nog min lördag det!

Söndag! vaknade jag av johanna som drog upp rullgardinen! vi fixade oss sen drog vi och åt! sen skjutsade jag henne till jobbet :) skulle egentligen jobba kväll men praktiken ringer som vanligt i sista sekunden och säger att jag får vara ledig idag och jobba dubbelt så mycket imorrn! great! -.-
Så direkt efter att jag har lämnat johanna åker jag hem med hjälmen sen kommer Emelie med moppen. så vi kör runt halva väsby sen skulle jag hem och äta. direkt när jag har lagt mig i sängen smsar Emelie att hon är påväg med moppen till mig! jahapp! bara att gå ner och börja ta ut moppen igen! då kör vi till kairo och pratar en massa :) sen får jag VÄRLDENS sötaste sms av Marcus! jag ska lägga ut texten i ett eget inlägg, det här inlägget är redan tillräckligt långt!
Sen råkade jag dränka Emelie med energidricka! xD
På vägen hem blir jag stoppad av polisen! -.- fast dom bad bara om att få se körkortet :) sen fick jag åka igen :D haha 3 moppar hade blivit stoppade! ;) FAIL på dem ;D
Aja, nu är jag hemma iaf :) jobbar kväll imorrn :)
Nu kommer texten i ett eget inlägg :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0