Marcus Hawkins <3

Hur var det första gången du träffade Marcus? :)
Första gången träffade jag Marcus i stan med Johanna och Marcus kompis Anton. vi skulle träffas i stan kl 17.00 i gallerian. Johanna och jag var en timme tidiga, vi var så nervösa som det gick att bli! klockan började närma sig 17.00 och än såg vi inte till dom. men sen 1 min senare ringde Marcus och sa att dom inte hittade till gallerian, så vi bestämde att träffas vid sergels bio istället. mitt hjärta dunkade bara fortare ju närmare bion vi kom.. Till sist var vi framme och först såg vi dom inte men till slut kom dom en bit bort, anton såg man inte till bland allt folk men Marcus såg man klart och tydligt, för han är så lång :) när dom kom fram till oss hade jag bara ögonen på Marcus, kunde inte släppa blicken.. det pirrade i mig när jag kollade på honom och jag log hela tiden.
Det blev en ganska lång tystnad innan vi bestämde oss för att gå till donken, grabbarna var så hungriga :) johanna och jag hade redan ätit. Medan dom beställde mat satte sig Johanna och jag vid ett bord. vi satte genast igång att prata om Marcus och Anton (a). 
sen åt dom och Johanna och jag började smsa lite med varann för vi blev lite misstänksamma. Anton kollade och pratade mer med mig, och Marcus kollade och pratade mer med Johanna.. 
Sen gick vi på bio och såg farsan, och fan vad den filmen var bra!!! bara att.. johanna satt bredvid mig och anton satt bredvid Marcus.. "/ det var bara marcus och jag som satt bredvid varandra..
När vi kollar på filmen ser jag hur marcus pustar och rör på händerna hela tiden, jag anade att han försökte våga ta min hand (a) sen smsade tydligen johanna att marcus skulle ta min hand.. tillsist efter halva filmen tar marcus min hand och håller om den hårt <3 filmen blev dubbelt så bra då! oxh jag bara log hela tiden och njöt verkligen av att hålla Marcus hand <33
Sen gick vi runt lite i stan innan Anton var tvungen att åka hem. åkte med honom till tekniska tror jag det var? och lämnade av honom, sen följde Marcus med mig och johanna.
Det hade inte gått så bra för Anton och Johanna, Anton hade totalt dissat henne.. och Johanna var nere, det såg jag. men men..
Vi tog tunnelbanan till t-centralen och där satte vi oss på en mur? eller vad man nu kallar det. Eller johanna och marcus satte sig och jag stod. Hade fullt upp att kolla på Marcus :$ efter en stund ber Marcus mig att komma, och jag får världens kram av honom. han kramar mig riktigt länge och riktigt hårt också, inte så att det gör ont! :O men så där mysigt hårt ^^ sen kollar vi på varann och då ger jag honom en puss (a) visste inte om han ville, men han pussar tillbaka <3
Sen var vi tvungna att börja gå till märsta tåget för att johanna var tvungen att åka hem. då var kl runt 21.00.
Marcus följer med till märsta tåget, vi håller i hand dit <3 och jag känner mig som världens lyckligaste tjej <3. medan vi väntar på märsta tåget håller jag om Marcus och ger honom massa pussar, ville inte gå ifrån honom..
Sen kommer skit tåget! och jag fick en sista puss :( På tåget hem smsar vi med varann och jag är lite nere, för ville verkligen inte lämna Marcus!
sen var dagen inprincip slut <3

När blev marcus och du tsm? vad gjorde ni då?
Marcus och Jag blev tsm 14/2-10 <3333
Redan dagen innan (13/2) ville Marcus träffa mig igen. och jag sa såklart ja!
Vi träffades i stan igen. Då gick vi på bio och såg wolfman! men det var 2 timmar tills filmen började. då satt vi utanför bion och bara höll om varandra. det var verkligen mys, massa folk gick förbi och kollade och log ^^ känslorna för Marcus ökade hela tiden, gillade honom mer och mer! vågade inte säga något för visste inte vad han kände och lite fail om jag skulle säga att jag gillade honom och sen skulle han svara tvärtom, att han inte gillae mig liksom.. :P men iaf. under hela filmen höll vi hand och i början av filmen hände det en läskig sak i filmen och shitt vad Marcus skakade till! :O gullungen! <3 sen blev det lite pussar då och då <3 och jag njöt varje sekund av att sitta nära Marcus <3
Sen var kl 21.00 ungefär och jag var tvungen att börja ta ett tåg hem för tågen kronglade den dagen och visste inte om jag ens skulle komma hem så tog ett tidigt tåg, tyvärr.. :(
Den här gången ville jag följa med honom till tunnelbanan. men det fick jag inte för honom.. han sa att han ville se till så att jag kom hem säkert, så gulligt! <3 som vanligt så var det svårt att lämna honom...
På kvällen när jag hade kommit hem ringde Marcus och vi pratade en massa. tillsist frågade han om vi var tsm, det fanns bara ett svar att ge <3 JA <3 14/2-10, Marcus och mitt älskade datum <333 vi blev tsm på alla hjärtans dag också! :D ännu gulligare! <33

Hur var det när ni träffade varandras föräldrar?:P
Första gången Marcus träffade mina föräldrar, då var mina kusiner från Danmark här. Marcus hälsade på alla och han åt även hos mig. Min mamma tyckte om han så mycket! :D
Jag blev sur på pappa! -.- när han såg marcus sa han "det var en lång en" och sen hälsade han.. dumma pappa!
Men mamma sken av glädje :D redan på kvällen när Marcus hade åkt hem sa hon Han är världens bästa kille, och så söööt!  hihi naw :D
När jag skulle träffa hans föräldrar gick det nog också bra :) hans mamma och pappa var väldigt snälla och även hans gulligaste syster! :D vad mer ska jag säga? ^^ kan ju inte säga hur dom tog det för det vet jag inte, men dom tog det nog inte dåligt iaf ^^

Hur känner du nu för Marcus?
Oj :P det skulle ta hela natten att skriva :O men jag kan ta det lite kortfattat ^^ (ska försöka) :D
JAG ÄLSKAR MARCUS HAWKINS! :D <3333
Tänker på honom varje dag och det gör ont när vi inte träffas. han är en del av mig och han betyder så JÄVLA mycket för mig! han är obeskrivlig! och så speciell<3 jag älskar honom så mycket, vill inte förlora honom..!!!!
Innan jag började prata med Marcus hade jag gett upp kärleken totalt! hade sökt efter en kille i åratal som passade mig, men fann aldrig någon! men sen kom Marcus Hawkins <3 min älskling, mitt allt!<3 jag är så kär som man kan bli, känner mig nykär varje dag och pirrar fortfarande i kroppen när jag är med honom. Får inte nog av Marcus <3 älskar honom så mycket! och jag hoppas han vet om det<33 Går inte att förklara honom med ord, känns som det här blev en rörig text.. han är obeskrivlig <333

Kan du lägga upp några bilder på er? om ni har några
Visst kan jag det :)










Här har du lite bilder på oss :) och nu har ni fått svar på era frågor :P om ni undrar över något mer är det bara att fråga :) om ni har tur så kanske det är Marcus som svarar på dem ;) <33

Kommentarer
Postat av: jojo

haha alla bilder tog jag:D

2010-04-05 @ 01:22:04
Postat av: Marcus

Faktiskt inte :)

den andra bilden tog inte du:o

2010-04-05 @ 14:17:23
Postat av: jojo

okej nääääästan alla

2010-04-05 @ 23:36:03
Postat av: Marcus

precis;)

2010-04-06 @ 12:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0