MAGSJUKA?! nej tack!

imorse var det kallt så fick skjuts av mamma till jobbet. När jag kom in berättade dem att det gick magsjuka på slottet! så jag blev osäker om jag skulle stanna kvar.. jobbade i 2 timmar sen bad jag om att få gå hem! 
Får jag magsjuka är det väldigt farligt! eftersom att jag har diabetes så sticker mitt blodsocker iväg! och så spyr man ju oftast allt man äter, vilket leder till att jag inte får någon näring till kroppen, vilket leder till att jag inte kan ta mina insulinsprutorna eftersom att det finns ingen mat i kroppen, och då måste man fort in till sjukhuset och jaa.. dö vill jag ju inte, men det kan hända! SÅ nejtack!
Hoppas jag har klarat mig! det får vi reda på imorrn! :(

Så jag gick hem från jobbet i strålande sol! :D Härligt! gick förbi hemköp och köpte med en sallad hem till lunch. sen sov jag en stund när jag kom hem, innan mamma kom hem och hämtade mig :) vi åkte till willys i rotebro och handlade mat :)
Sen har jag inte gjort något speciellt :) blev en hemmakväll :) skulle egentligen ha träffat Matte :P men orkade inte! xD var hemma och kollade på film med mamma! :) det behövs ibland!

Imorrn ska jag på upptäcksfärd med mami och papi! :)
Vi ska till IKEA och köpa krukor :) som vi ska ha ute med massa blomster i :D
Sen ska vi på jakt efter cola :D inte vanlig cola utan, jaa.. svårt och förklara :P dem ska vi iaf ha till mammas fest och sen i sommar när vi åker ut med vår båt! :)

Sen hände det en grej när jag satte på teven och dvdn.. det poffade till och jag fick värsta stöten och flög iväg :( inte långt utan bara från att stå till att sitta i mitten av sängen.. då kom pappa in och det luktade rök och massa os.. det var min dvd som pajade! så imorrn ska vi köpa en ny dvd!

Hehe när pappa kom in i rummet och frågade vad som hade hänt var mitt svar..

- det det det det det.. poffade.. tv.. det...

Var i chock eller nått tror jag :O

Haha ännu ett bevis på att jag är stark inombords (a)

men men. nu ska jag kolla på film, inte på dvdn! utan video :D
Fick precis ett godnatt sms från älsklingen! <3 saknar honom SÅÅ mycket! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0