JAG ÄR KÄR!

Oh jah! ni läste rätt! :O förutom att jag är SUPER kär i Marcus, så är jag kär i en parfym jag hittade idag :O vad inne i Nk och kollade runt lite med mamma :O och jag hittade en supersupersuper god parfym inne på en dior affär! :O kommer inte ihåg vad den hette men jag har lukten kvar på handen :D bara att priset tyckte jag inte om så värst.. min gräns på parfymer går vid 1000:- och den kostade mer "/ men man kan alltid hoppas att mami köper den när man fyller år :D om.. 8 månader! xD

Jaja :D idag har jag varit på utflykt med Johanna! vi skulle till barkarby station men vi hamna på kallhälls station! xD så ja, vi åkte hem efter en fettig lunch på donken (a) fast direkt när jag kom hem mötte jag mamma i stan :) hon hade varit på nån klinik och kollat om hon har osteoporos = benskörhet ;) omvårdnadslinjen (Y)
Så vi gick runt lite :) fikade på vetekatten :) mums! sen strosa vi runt bara :)
Fick med mig en tröja, väska, bokstäver (som vi ska sätta upp i rummet, svårt att förklara ^^ ) och en till sak. fast det kan jag inte berätta här i bloggen för han som ska få det läser bloggen och ja.. ni förstår, vill inte avslöja ju :D 
Haha. sen har jag varit ute med moppen för nån timme sen :) hämtade upp Johanna så åkte vi till södervik och mötte hennes kompis? pojkvän? haha vet inte :P men aa. dom "gullade" i hans bil, så satt jag på moppen och glodde på folk som spelade fotboll ^^   

Och nu är jag hemma :) fryser som jag vet inte vad! :O så jäkla kallt att åka moppe på kvällarna! :(

Har fått en till fråga om Marcus och mig ^^ men den orkar jag inte svara på idag ^^ de får bli imorrn :)
Nu ska jag slå in saken jag köpte till .... (a)

Nämen! :D kolla vad jag hittade bland älsklingens och mina bilder! :D har inte sett den bilden :O:D <33 Marcus har gömt den! :O<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0