I skolan!

Just nu är jag i skolan och har kunskapstorget! har precis gjort klart min hemtenta! lämnade in mina arbeten till Andreas precis också! :D så nu är jag helt klar :D för den här veckan.. -.- nästa vecka ska vi göra frågeställningar och då ska matten vara klar.. vi ska ha nationella i matte om 2 veckor! så massa plugg nu! sattsar på VG i matte A. matte B kommer jag inte ens klara av xD IG på det xD
men men, är fett taggad på grönan efter skolan! kommer bli fett kul att skrämma alexandra och bella i spökhuset! ;) CENSIE, NU TAR VI DEM! ;D
Haha jaja, nu ska jag leka lite med datorn, sitter med Johanna i ett grupprum och lyssnar på radio! mys mys, snart har vi lunch också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0